تبلیغات

مرکز اطلاع رسانی امام مهدی ارواحنا فداه - مطالب خرداد 1388

 

 

 

 

 

iconبخش ها

پیامبر اکرم (ص)
حضرت علی (ع)
حضرت زهر ا (س)
امام حسن مجتبی(ع)
امام حسین (ع)
امام سجاد (ع)
امام محمد باقر (ع)
امام جعفر صادق (ع)
امام موسی کاظم (ع)
امام علی بن موسی الرضا(ع)
امام محمد تقی(ع)
امام علی النقی(ع)
امام حسن عسکری (ع)
امام مهدی عج الله تعالی فرجه 1
امام مهدی عج الله تعالی فرجه 2
حضرت ابوالفضل عباس(ع)
حضرت زینب (س)
حضرت علی اکبر (ع)
حضرت رقیه (س)
حضرت معصومه (س)
پوستر های مذهبی
زندگینامه
مقالات
پرسش و پاسخ
شناخت نامه
احادیث
انتظار
معجزات
داستانها وحکایت های اموزنده
مفاتیح الجنان
نهج البلاغه
صحیفه سجادیه
ماه مبارک رمضان ۱۳۸۶
ویژه برنامه های محرم(۸۶)

iconبخشها

iconجستجو

iconآرشیو

مهر 1390
اردیبهشت 1390
اسفند 1389
دی 1389
آذر 1389
آبان 1389
مهر 1389
شهریور 1389
مرداد 1389
فروردین 1389
بهمن 1388
دی 1388
آذر 1388
آبان 1388
مهر 1388
شهریور 1388
مرداد 1388
خرداد 1388
فروردین 1388
اسفند 1387
بهمن 1387
دی 1387
آذر 1387
آبان 1387
شهریور 1387
مرداد 1387
تیر 1387
خرداد 1387
اردیبهشت 1387
فروردین 1387
اسفند 1386
بهمن 1386
دی 1386
آذر 1386
آبان 1386
مهر 1386
شهریور 1386
مرداد 1386
تیر 1386

همه آرشیوها

iconمطالب اخیر

رجعت در اندیشه شیعی
رسالت انسان منتظر
تساهل و تسامح و حکومت مصلح
روایات در رابطه با روش داوری آن حضرت
ایجاد وحشت در دل دشمنان
فتنه گری سفیانی
عنایت مولا و رسوایی دشمن
حقوق امام زمان(ع)
مبانی فکری و کارنامه ننگین فرقه ضاله وهابیت
بنیانگذاران عقائد وهابیت
فرقه وهابیت چگونه به وجود آمد وعقایدش چیست؟
فتوای مفتی سعودی در تخریب گلدسته‌های عسگریین(ع) نقش داشته است
نقدی بر شبهات وهابیت
چگونگی پیدایش وهابیت و دلیل خطرناک بودن آن
افشای ماهیت وهابیت در گفت و گو با عصام العماد
پشت پرده وهابیت
چرا وهابیت؟
جنایات وهابیت
مداحی حاج محمود کریمی شب چهارم محرم 1389
دانلود مداحی حاج محمود کریمی شب سوم محرم 1389

لیست آخرین پستها

iconصفحات

وظایف كلى شیعیان در دوره غیبت امام معصوم،علیه السلام

iconتصاویر تصادفی

 

 

 

icon حکومت واحد جهانی حضرت مهدی


حکومت واحد جهانی حضرت مهدی


حکومت واحد جهانی امام محمدمهدی(عجّل اللّه تعالی فرجه الشّریف) در حقیقت، پاسخی است به نگرانی بشر از آینده ی خود. شیعیان، آینده ی روشنی را برای زندگی انسان پیش بینی می کنند و امید به زندگی در قالب «انتظار فرج» به زندگی شیعیان، معنا و گرمی می بخشد.
یک شیعه، هیچ گاه از آینده ی خود نگران نیست، چنان که اکثر متدّینان به ادیان نیز نگران نیستند و آینده ی بشر را تحت لوای مصلح کل، روشن می بینند، ولی آموزه های شیعی این امتیاز را دارد که از روشنی و وضوح فراوان برخوردار است.
با دقّت در دعوت و آموزه های اسلام، معلوم می گردد که هدف اش متّحد کردن ملّتها و برداشتن دیوار امتیازات و اعتبارات لغو و بی اثر و برقرار کردن کلمه ی واحد و همکاری و ارتباطی است که ریشه و پایه آن، کلمه ی توحید و ایمان و عقیده به آن است.

 

ادامه در ادامه مطلب



icon ادامه مقاله
[ نویسنده : حسین غلامی (مدیر) در جمعه 29 خرداد 1388 و ساعت 02:15 ب.ظ مرتبط با | لینک | نظرات ]

icon انتظار قیام در جامعه شیعی‌


انتظار قیام در جامعه شیعی‌


انتظار، در مراحل نخستین، ویژهِ زندگی بشر است. ماهیت زندگی انسان با انتظار و امید به آینده عجین است، به گونه ای که بدون انتظار و امید، زندگی مفهومی ندارد. هر انسان زنده‌ای در نخستین انتظارهای خویش، به تداوم حیات می‌اندیشد و بقای خویش را انتظار دارد. بر این اساس، برخی از منتظران به این دلیل منتظرند که در سایه قیام مصلح، به آسایش و آرامشی فراتر از آن چه دارند، دست یابند. در این میان، انتظارهای دیگری نیز هست که از انتظار اصل حیات و حیطهِ آن فراتر می رود چه بسا فرازهای زندگی، فدای آن می‌شود و آن انتظار، آرمان‌ها و هدف‌های برتر است که جهت‌گیری ویژه ای دارد. چنین انتظاری در سایه درخواست قیام از امامان معصوم(ع) به وسیله پیروان آنان در سیر تاریخی، تبلوری ویژه دارد.

 

ادامه در ادامه مطلب



icon ادامه مقاله
[ نویسنده : حسین غلامی (مدیر) در پنجشنبه 28 خرداد 1388 و ساعت 11:30 ق.ظ مرتبط با | لینک | نظرات ]

icon کتابهای ‏غیبت قبل از تولد امام ‏عصر


کتابهای ‏غیبت قبل از تولد امام ‏عصر


قبل از آنکه امام زمان، ارواحنافداه، به دنیا بیاید اخبار غیبت، از پیغمبر اکرم و ائمه اطهار، علیهم‏السلام، صادر شده و در کتب ثبت می‏شد. حتی کتابهایی در خصوص غیبت تالیف می‏شد. مخصوصا از زمان موسی بن جعفر به بعد، کتابهایی در غیبت نوشته شد و احادیث غیبت در آنها ثبت گشت، آن جمله است:
1- «علی بن حسن بن محمد طائی طاطری‏» یکی از اصحاب موسی بن جعفر است. کتابی در غیبت نوشته و مرد فقیه و مورد وثوقی بوده است. [1] .
2- «علی بن اعرج کوفی‏» از اصحاب موسی بن جعفر بوده و کتابی در غیبت نوشته است. [2] .
3- «ابرهیم بن صالح انماطی کوفی‏» از اصحاب موسی بن جعفر بوده و به واسطه اخبار غیبت‏بود که گروهی‏کتابی در غیبت تالیف نموده است. [3] .

ادامه در ادامه مطلب



icon ادامه مقاله
[ نویسنده : حسین غلامی (مدیر) در چهارشنبه 27 خرداد 1388 و ساعت 02:30 ب.ظ مرتبط با | لینک | نظرات ]

icon مسأله ‏غیبت ‏قبل ‏از تولد امام ‏عصر


مسأله ‏غیبت ‏قبل ‏از تولد امام ‏عصر


موضوع غایب شدن مهدی موعود و قائم آل محمد، ارواحناله‏الفداء، مطلب تازه‏ای نیست‏بلکه از زمان پیغمبر اکرم، صلی‏الله‏علیه‏وآله، همواره مورد بحث و گفتگو بوده و آن حضرت به مردم خبر می‏داد که مهدی از اولاد من است، و مدتی از نظر مردم مخفی و غایب می‏گردد. سپس ظاهر می‏شود و جهان را اصلاح می‏کند. و اخباری در این مورد از پیغمبر اکرم، صلی‏الله‏علیه‏وآله، صادر شده و به ما رسیده است. «جابر بن عبدالله انصاری‏» از رسول خدا روایت کرده که فرمود:
مهدی موعود از اولاد من است. همنام و هم کنیه من می‏باشد. از جهت‏خلقت و اخلاق شبیه‏ترین مردم به من است. مدتی از دیده‏ها غایب خواهد شد. و در آن وقت مردم در تحیر و گمراهی واقع می‏شوند. سپس مانند ستاره درخشانی طلوع می‏کند و دنیا را پر از عدل و داد می‏نماید.

 

ادامه در ادامه مطلب



icon ادامه مقاله
[ نویسنده : حسین غلامی (مدیر) در سه شنبه 26 خرداد 1388 و ساعت 11:30 ق.ظ مرتبط با | لینک | نظرات ]

icon بررسی پیشگوئیهای نوسترآداموس درباره جهانی شدن انقلاب اسلامی ایران


بررسی پیشگوئیهای نوسترآداموس درباره جهانی شدن انقلاب اسلامی ایران


«شاهزاده عرب، مریخ، خورشید، ناهید، شیر، حکومت کلیسا را از طریق دریا از پای در خواهد آورد، از جانب ایران (پرشیا) بیش از یک میلیون پرهیزگار به بیزانس و مصر، به سوی شمال هجوم خواهند آورد»[1] .
«از کشور عربی خوشبخت (در منطقه غنی و ثروتمند اعراب) شخصی قدرتمند و مسلط بر شریعت [حضرت] محمد (ص) زاده خواهد شد، اسپانیا را به دردسر انداخته و بر گرانادا (غرناطه) مستولی می‏شود. از طریق دریا بر مردم نیکوزیا ظفر خواهد یافت.»[2] .
«مرد مشرقی از محل استقرار خویش خارج خواهد شد، برای دیدار فرانسه از کوه آپونین خواهد گذشت، از فراز آسمان، از برف‏ها، دریاها و کوهها گذر خواهد کرد و همگان را با عصایش مضروب خواهد کرد...»[3] .
ادبیات رمزآلود، واژه‏ای است که به بهترین نحو می‏تواند عمق معانی شعرواره‏های نوسترآداموس را بیان کند؛ چرا که طبق نظر اغلب مفسران معروف نوسترآداموس؛ یعنی اریکاچیتهام، گی بوحک و ژان شارل دو فن برون، حداقل وقایع ذیل را می‏توان بدون هیچ شک و تردیدی از میان شعرواره‏های رمز آلود نوسترآداموس بر شمرد:

 

ادامه در ادامه مطلب



icon ادامه مقاله
[ نویسنده : حسین غلامی (مدیر) در دوشنبه 25 خرداد 1388 و ساعت 02:30 ب.ظ مرتبط با | لینک | نظرات ]

icon قرآن و دولت آخر الزمان


قرآن و دولت آخر الزمان


قرآن و روایات متواتره اسلام و کتب مقدسه آسمانی عموماً و نوشته های گروهی از مدعیان نبوت احیاناً، به الحان گوناگون وتعبیرات مختلف، بشریت را به یک آینده درخشان و عصر مشعشعی نوید و بشارت داده اند، که جهان در آن عصر، روضه رضوان شود، نمونه ای از حیات در بهشت برین در همین جهان تشکیل گردد که گویی جهان، آفرینش نوینی به خود گرفته است.
در آن عصر، زمام اجتماع کبیر جهانی از دست بیدادگران بیرون رود و حکومت و داوری بدست با کفایت برگزیدگان خدا و پرهیزگاران افتد. و ریاست و دولت حقّه الهیه و زمامداری جهان بشریت، به امر لازم الاجراء الهی در آن زمان، مخصوص موعود کل ملل و مرغوب عموم طوائف، حضرت مهدی قائم آل محمد (صل الله علیه و اله)، حجت بن الحسن العسکری خواهد بود.
قرآن کریم که مهمترین منبع اسلامی است، در این زمینه یک بحث کلی و اصولی دارد، بدون اینکه وارد جزئیات بشود؛ یعنی خبر از تحقق یک حکومت عدل جهانی در سایه ایمان می دهد.
چند نمونه از آیاتی که این بحث را مطرح ساخته ذیلاً از نظر می گذرانیم:
1- وعدالله الذین آمنوا منکم وعملوالصالحات لیستخلفنهم فی الارض کما استخلف الذین من قبلهم و لیمکن لهم دینهم الذی ارتضی لهم و لیبدلهنم من بعد خوفهم أمناً یعبدوننی لا یشرکون بی شیئاً و من کفر بعد ذلک فأولئک هم الفاسقون [1] .
 (خداوند متعال آن دسته از شما مردم را که ایمان آورده وکارهای شایسته انجام دادند وعده داده که قطعاً ایشان را حکمران روی زمینی خواهد کرد همانگونه که به پیشنیان آنها خلافت روی زمین را بخشید و دینی را کبر برای آنان پسندیده پابرجا خواهد ساخت و خوف ایشان را تبدیل به ایمنی خواهد کرد.....)

 

ادامه در ادامه مطلب



icon ادامه مقاله
[ نویسنده : حسین غلامی (مدیر) در دوشنبه 25 خرداد 1388 و ساعت 11:30 ق.ظ مرتبط با | لینک | نظرات ]

icon غیبتی در حضور


غیبتی در حضور


حکمت و فلسفه‏ی خلقت، از دیر باز، فکر بشر را به خود مشغول کرده است. تفکّر و اندیشه‏ای متین و قانع کننده در این امر، می‏تواند آرام بخش وجود انسان در دریای متلاطم این دنیای مادّی گردد. به همین دلیل، پروردگار متعال، در کلام‏اش، از این هدف سخن گفته است. می‏فرماید: «و ماخلقت الجنّ والإنس إلّا لیعبدون» [1] ؛ جن و انس را خلق نکردم، جز برای این که مرا پرستش و اطاعت کنند.
بنابراین، از نظر قرآن، هدف و غایت خلقت، بندگی پروردگار متعال است. در عالم هستی، هیچ رتبه‏ای بالاتر از آن نیست، ضرورت تحقّق این هدف، از دو جهت قابل تأمّل است:
جهت نخست آن که اگر هدف خلقت انسان، بندگی و طاعت مبدأ هستی است، آن بندگی و اطاعتی مقصود است که به درجه‏ی کمال برسد و معیار و میزان قرار گیرد و اطاعت و عبادت انسان‏های عادیِ خطا کار و آسیب‏پذیر، نمی‏تواند مصداق اتمّ و اکمل این هدف الهی باشد، و از آن جا که اطاعت کامل، در گرو معرفت کامل است، لذا این هدف، جز در وجود معصوم تحقّق پیدا نمی‏کند. پس بدون وجود حجّت الهی، هدف خلقت تأمین نمی‏شود و عالم، بیهوده و عبث خواهد بود.

 

ادامه در ادامه مقاله



icon ادامه مقاله
[ نویسنده : حسین غلامی (مدیر) در یکشنبه 24 خرداد 1388 و ساعت 11:30 ق.ظ مرتبط با | لینک | نظرات ]

icon ظهور نزدیک است


ظهور نزدیک است


اشاره‌: آیت‌الله محمد ناصری چهره نام آشنا در محافل مهدوی است‌، سالهاست که اراداتمندان امام عصر(عج‌) در شهر اصفهان بر گرد او جمع می‌شوند و با گوش دادن به بیانات ایشان عطش انتظار و شوق دیدارشان را دو چندان می‌سازند. متن حاضر سخنرانی ایشان است که در تاریخ 15 / 5 / 81 در حسینیه حضرت ابوالفضل‌(ع‌) ایراد شده است‌. نظر به اهمیت نکاتی که در این سخنرانی مطرح شده است‌، گزیده‌ای از آن را تقدیمتان می‌کنیم‌.
لحظاتی که امروز در خدمتتان هستم چند جمله‌ای راجع به جوان‌های ایرانی که زمینه‌ساز ظهور حضرت بقیة‌الله هستند صحبت می‌کنم‌. دلیل بر این مدعی که جوان‌های ایرانی زمینه‌ساز ظهور حضرت بقیة‌الله هستند آیات متعدد قرآن و روایات متعددی است که از نبی‌اکرم‌(ص‌) و ائمه اطهار(ع‌) نقل شده است‌. این روایات را هم اهل سنت نقل کرده‌اند و هم علمای شیعه‌. یکی از این آیات‌، آیه 28 از سورة محمد(ص‌) است که می‌فرماید: «و إن تتولَّوا یستبدل قوماً خیرکم‌».
مضمون آیه این است‌: اگر شما پشت کردید، منحرف شدید و احکام اسلام را پشت سر انداختید یک عده در آخرالزمان می‌آیند و به این احکام و ضوابط الهی عمل می‌کنند. «و ان تتولّوا» اگر شما به اسلام و قرآن و نبی‌اکرم و ولایت پشت کردید «یستبدل قوماً خیرکم‌» بدل آورده می‌شود عوض شما یک عده‌ای غیر شما که آنها هم در همین منظومه زندگی می‌کنند.

 

ادامه در ادامه مقاله



icon ادامه مقاله
[ نویسنده : حسین غلامی (مدیر) در شنبه 23 خرداد 1388 و ساعت 11:30 ق.ظ مرتبط با | لینک | نظرات ]

icon روایات در رابطه با روش داوری آن حضرت


روایات در رابطه با روش داوری آن حضرت


روایات وارده در رابطه با روش داوری آن حضرت و امور مربوطه به داوری بسیار است که ما به بخشی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:
1- قالَ الصّادِق (ع):
«اذا قامَ القائِمُ حَکَمَ بِالعَدلَ وَارتَفَعَ فی اَیّامِهِ الجَورُ وَاَمَنَت بِهِ السُّبُلُ وَاَخرَجَتِ الاَرضُ بَرَکاتِها وَرَد کُل حَق اِلی اَهلِهِ... وَحَکَمَ بَینَ النّاسِ بِحُکمِ داوُد وَحُکمِ مُحَمدٍ...
وقتی که قائم قیام کند، داوری را بر اساس عدالت قرار می‌دهد و ظلم و جور در دوران او برچیده می‌شود و جاده‌ها در پرتو وجودش امن و امان می‌گردد و زمین برکاتش را خارج می‌سازد و حق هر کس را به او بر می‌گرداند، و در بین مردم همانند داود و محمد (ص) داوری می‌کند...». [1] .
2- جابر از امام باقر (ع) نقل می‌کند که فرمود:
«اِنما سُمٍّیَ المَهدِیُّ لاِِ‌نهُ یُهدی اِلی اَمرٍ خَفی حَتّی اَنهُ یَبعَثُ اِلی رَجُلٍ لایَعلَمُ النّاسُ لَهُ ذَنبٌ فَیَقتُلُهُ حَتّی اَن اَحَدَکُم یَتَکَلمَ فی بَیتِهِ فَیَخافُ اَن یَشهَدَ عَلَیه الجدارُ»

 

ادامه در ادامه مطلب



icon ادامه مقاله
[ نویسنده : حسین غلامی (مدیر) در جمعه 22 خرداد 1388 و ساعت 01:57 ب.ظ مرتبط با | لینک | نظرات ]

icon اشاره


اشاره


یکی از مهمترین موضوعاتی که به هنگام بحث از انقلاب جهانی امام عصر(عج) مطرح می‏شود این است که آن حضرت چگونه و با چه نیرویی در برابر نظام استکباری حاکم بر جهان می‏ایستد و همه تمدن‏های قدرتمند، امّا فاسد، را به زانو در می‏آورد؟ آیا ایشان با قدرت نظامی و با بهره‏گیری از تسلیحات و تجهیزات پیشرفته و قدرتمند خود موفق به فروپاشی این تمدن‏ها می‏شود، یا علل و عوامل دیگری در کار است؟ تردیدی نیست که حضرت مهدی(ع) با امدادهای غیبی همراهی می‏شود و همه قوای طبیعی و ماورای طبیعی در خدمت ایشان است؛ اما به نظر می‏رسد رمز اصلی پیروزی ایشان بر همه قدرت‏های شیطانی حاکم بر جهان، حرکت ایشان در مسیر سنت‏های الهی حاکم بر هستی و هماهنگی این سنت‏ها با قیام رهایی بخش آن حضرت است. برای روشن‏تر شدن این موضوع لازم است که به بررسی سنت‏های الهی حاکم بر عالم تکوین و تشریع بپردازیم.
در شماره قبل پس از بررسی معنای لغوی سنّت، اصل تغییرناپذیری سنت‏های الهی و... به بررسی برخی از سنت‏های الهی حاکم بر جوامع انسانی پرداختیم وگفتیم که براساس سنت تغییر ناپذیر الهی، ظلم و بیدادگری عامل نابودی تمدن‏هاست. اینک ادامه بحث را با بررسی دیگر سنت‏های الهی حاکم بر جوامع پی می‏گیریم.



icon
[ نویسنده : حسین غلامی (مدیر) در چهارشنبه 20 خرداد 1388 و ساعت 10:48 ق.ظ مرتبط با | لینک | نظرات ]

icon وقت و اجل شرط نابودی تمدن‏ها


وقت و اجل شرط نابودی تمدن‏ها


اگر چه ظلم و ستم، خواه در صورت فردی و خواه در صورت اجتماعی آن، موجب نابودی اقوام و تمدن‏ها می‏شود، اما این نابودی زمانی به فعلیت می‏رسد که مهلت و اجل آن اقوام و تمدن‏ها به سرآید و به تعبیر قرآن «موعد» نابودی آنها فرا رسد. به بیان دیگر از دیدگاه قرآن هر «جامعه مستقل از افراد، حیات و شخصیت و مدت و اجل» [1]  مشخصی دارد و زمانی که این مدت و اجل به سرآید دیگر هیچ چیز نمی‏تواند مانع نابودی آن قوم و ملت شود. در این زمینه آیات متعددی در قرآن وارد شده که از جمله می‏توان به این آیات اشاره کرد:
1ـ2ـ4. آیه 58 سوره کهف
در این آیه، که پیش از این نیز بدان اشاره شد، به صراحت بیان شده که سنت خدا بر این نیست که به مجرد عصیان، نافرمانی و ستمگری قومی آنها را گرفتار عذاب و هلاکت کند، بلکه خداوند براساس غفران و رحمت بی انتهای خویش برای هر قومی موعد، اجل و یا سررسیدی تغییرناپذیر قرار داده است و تا زمانی که این اجل سرنیاید، آن قوم هلاک نمی‏شوند:

 

ادامه در ادامه مطلب



icon ادامه مقاله
[ نویسنده : حسین غلامی (مدیر) در چهارشنبه 20 خرداد 1388 و ساعت 10:47 ق.ظ مرتبط با | لینک | نظرات ]

icon تغییر نعمت‏ها به دلیل تغییر رفتار و روحیات امت‏ها


تغییر نعمت‏ها به دلیل تغییر رفتار و روحیات امت‏ها


از آیات متعددی از قرآن استفاده می‏شود که اقبال و ادبار خداوند به هر قومی تابعی از روحیات، اعمال و رفتار آنهاست و بقا و زوال نعمت‏های الهی برای هر ملتی وابسته به عملکرد آن ملت است.
استاد شهید مرتضی مطهری در این زمینه می‏نویسد:
قرآن کریم نکته فوق‏العاده آموزنده‏ای در مورد سنت‏های تاریخ یادآوری می‏کند و آن اینکه مردم می‏توانند با استفاده از سنن جاریه الهیه در تاریخ، سرنوشت خویش را نیک یا بد گردانند... یعنی سنت‏های حاکم بر سرنوشت‏ها در حقیقت یک سلسله عکس‏العمل‏ها و واکنش‏ها در برابر عمل‏ها و کنش‏هاست. عمل‏های معین اجتماعی عکس‏العمل‏ها و واکنش‏ها در برابر عمل‏ها و
همه اقوام و تمدنهای ستم‏پیشه، هر چند قدرتمند و دارای توان نظامی و اقتصادی قابل توجه، براساس سنت الهی، اجل و سرآمد معین و مشخصی‏دارندوبالاخره‏روزی طعم نابودی و فنا را می‏چشند. در چنین روزی هیچ‏کس و هیچ چیز نمی‏تواند مانع سقوط و فروپاشی آنها شود
کنش‏هاست. عمل‏های معین اجتماعی عکس العمل‏های معینی به دنبال خود دارد. از این رو در عین آنکه تاریخ با یک سلسله نوامیس قطعی و لایتخلّف اداره می‏شود، نقش انسان و آزادی و اختیار او به هیچ وجه محو نمی‏گردد. [1] .

 

ادامه در ادامه مطلب



icon ادامه مقاله
[ نویسنده : حسین غلامی (مدیر) در چهارشنبه 20 خرداد 1388 و ساعت 10:46 ق.ظ مرتبط با | لینک | نظرات ]


تعداد کل صفحات : 2 1 2

iconامار سایت

جهت تبادل لینک اول لینک مارو گذاشته سپس مارا خبر کنید تا لینکتان ثبت شود در غیر این صورت لینک شما ثبت نمی شود ( لطفا کسانی که لینک مارا نگذاشتن تقاضا


iconآمار بازدیدها:
امروز: 1
دیروز: 1
این ماه:
ماه قبل:
مجموع:
آخرین بازدید:

اطلاعات سایت
آخرین بروز رسانی:
کل مطالب :

icon مدیر سایت:

حسین غلامی (مدیر)

iconنظرسنجی







iconلینکستان

سایت موبایل فارسی
دانلود با سرعت بالا
سایت رسمی روضه العباس علیه السلام
مسلمین
مذهبی فرهنگی
منتظران حجت
افتاب پنهان
حضرت مهدی
کربلایی نریمان پناهی
بابی انت و امی یا زهرا
وقایع شگفت
شلمچه
انتظارحجت
پوسترامام حسین
تفریح و دانلود و آموزش
مثل خدا

همه لینکهاا

iconلینکدونی

مطالب در مورد حضرت مهدی (عج )
بیش از هزاران در مورد حضرت مهدی (عج )
متن كامل مصاحبه عبدالرضا هلالی با روزنامه تلاش
سبک های حاج حسین سیب سرخی
دانلود مداحی
دوره امامت، چگونه آغاز شد؟
میزگرد و مصاحبه با حسن صدیقین و محمود مطهری نیا
ویژگیهای حکومت او
قیام حضرت مهدی و حکومت واحد جهانی
پوستر های مذهبی
داستانهایی از جبهه
پوسترامام حسین
سبکهای سینه زنی حاج محمود کریمی
سبکهای سینه زنی حاج سعید حدادیان
سبکهای سینه زنی حمید علیمی
سخنرانی آیت الله مصباح یزدی
سبکهای سینه زنی سلحشور و میرداماد
سبکهای سینه زنی اهنگران
دانلود مداحی
پوسترحرم امام حسین

آرشیو لینکدونیی