تبلیغات

مرکز اطلاع رسانی امام مهدی ارواحنا فداه - مطالب اردیبهشت 1387

 

 

 

 

 

iconبخش ها

پیامبر اکرم (ص)
حضرت علی (ع)
حضرت زهر ا (س)
امام حسن مجتبی(ع)
امام حسین (ع)
امام سجاد (ع)
امام محمد باقر (ع)
امام جعفر صادق (ع)
امام موسی کاظم (ع)
امام علی بن موسی الرضا(ع)
امام محمد تقی(ع)
امام علی النقی(ع)
امام حسن عسکری (ع)
امام مهدی عج الله تعالی فرجه 1
امام مهدی عج الله تعالی فرجه 2
حضرت ابوالفضل عباس(ع)
حضرت زینب (س)
حضرت علی اکبر (ع)
حضرت رقیه (س)
حضرت معصومه (س)
پوستر های مذهبی
زندگینامه
مقالات
پرسش و پاسخ
شناخت نامه
احادیث
انتظار
معجزات
داستانها وحکایت های اموزنده
مفاتیح الجنان
نهج البلاغه
صحیفه سجادیه
ماه مبارک رمضان ۱۳۸۶
ویژه برنامه های محرم(۸۶)

iconبخشها

iconجستجو

iconآرشیو

مهر 1390
اردیبهشت 1390
اسفند 1389
دی 1389
آذر 1389
آبان 1389
مهر 1389
شهریور 1389
مرداد 1389
فروردین 1389
بهمن 1388
دی 1388
آذر 1388
آبان 1388
مهر 1388
شهریور 1388
مرداد 1388
خرداد 1388
فروردین 1388
اسفند 1387
بهمن 1387
دی 1387
آذر 1387
آبان 1387
شهریور 1387
مرداد 1387
تیر 1387
خرداد 1387
اردیبهشت 1387
فروردین 1387
اسفند 1386
بهمن 1386
دی 1386
آذر 1386
آبان 1386
مهر 1386
شهریور 1386
مرداد 1386
تیر 1386

همه آرشیوها

iconمطالب اخیر

رجعت در اندیشه شیعی
رسالت انسان منتظر
تساهل و تسامح و حکومت مصلح
روایات در رابطه با روش داوری آن حضرت
ایجاد وحشت در دل دشمنان
فتنه گری سفیانی
عنایت مولا و رسوایی دشمن
حقوق امام زمان(ع)
مبانی فکری و کارنامه ننگین فرقه ضاله وهابیت
بنیانگذاران عقائد وهابیت
فرقه وهابیت چگونه به وجود آمد وعقایدش چیست؟
فتوای مفتی سعودی در تخریب گلدسته‌های عسگریین(ع) نقش داشته است
نقدی بر شبهات وهابیت
چگونگی پیدایش وهابیت و دلیل خطرناک بودن آن
افشای ماهیت وهابیت در گفت و گو با عصام العماد
پشت پرده وهابیت
چرا وهابیت؟
جنایات وهابیت
مداحی حاج محمود کریمی شب چهارم محرم 1389
دانلود مداحی حاج محمود کریمی شب سوم محرم 1389

لیست آخرین پستها

iconصفحات

وظایف كلى شیعیان در دوره غیبت امام معصوم،علیه السلام

iconتصاویر تصادفی

 

 

 

icon ستاره درخشنده عالم نور


ستاره درخشنده عالم نور


حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله:
«.... وَ الْحُجَّةُ الْقائِمُ کَاَنَّهُ کَوْکَبٌ دُرِّیٌ فی وَسَطِهِم، فَقُلْتُ: یا رَبِّ مَنْ هؤُلاءِ؟ فقال: هؤُلاءِ الاْئمّةُ، وَ هذَا الْقائِمُ یَحِلُّ حَلالی وَ یُحَرِّمُ حَرامی، وَ یَنْتَقِمُ مِنْ اَعْدائی، یا مُحَمَّد! اَحْبِبْهُ فَاِنّی اُحِبُّه وَ اُحِبُّ مَنْ یُحِبُّهُ.»[1] .
«.... و حجت قائم در میانه آنان مانند ستاره درخشانی بود، گفتم: پروردگارا! اینان کیستند؟ فرمود: اینان ائمه (دین) اند، و این نیز قائم علیه السلام است، حلال مرا حلال داند و حرامم را حرام شمارد، واز دشمنانم انتقام گیرد. ای محمّد! دوستش بدار، که من او را دوست دارم و دوستدارانش را دوست دارم.»
شب معراج است و لیله الأسری، خلوت حبیب است و محبوب و گفتگوی حضرت محمّد است با خدای محمود، صحبت از سرّی است که باید در لیله اسرار بیان شود. خطاب ازمصدر ذوالجلال رسید:



icon ادامه مطلب
[ نویسنده : حسین غلامی (مدیر) در چهارشنبه 18 اردیبهشت 1387 و ساعت 05:05 ق.ظ مرتبط با امام مهدی عج الله تعالی فرجه 1 | لینک | نظرات ]

icon مهمترین عامل یأس


مهمترین عامل یأس


در مقام کنجکاوی و ریشه یابی و علت جویی، ممکن است عوامل جزئی بسیاری را بتوان در پیدایش روح یاس و ناامیدی برشمرد. ولی مهمترین عامل پیدایش یاس، همانا خود ناشناسی و عدم عرفان قدر خود، می باشد. علت اصلی یاس و نومیدی، خود ناشناختن، و ارزش و اهمیت انسانی خود را فراموش کردن است. علی علیه السلام فرمود: هلک امرو لم یعرف قدره کسی که قدر و ارزش خود را نشناخته باشد، به هلاکت و نابودی افتاده است. نهج البلاغه / سخنان کوتاه / رقم 140.



icon
[ نویسنده : حسین غلامی (مدیر) در یکشنبه 15 اردیبهشت 1387 و ساعت 07:05 ق.ظ مرتبط با امام مهدی عج الله تعالی فرجه 1 | لینک | نظرات ]

icon دو عنصر تاریخ


دو عنصر تاریخ


انسان اعجوبه ای است نیرومند و مختار که به کمک دو عامل که در اختیار اوست، می تواند به طور قطعی سرنوشت خود و جامعه خود را به هر شکل - عزتمندانه یا ذلت بار - تغییر دهد. این دو عامل که تاریخ را به وجود می آورند، و تاریخ را تغییر می دهند، عبارتند از:
1 - اندیشه و فکر
2 - عزم و اراده

[ صفحه 19]

انسان عاقل، در تمام کرده های خود بدون استثناء، ابتدا می اندیشد و فکر می کند. بزرگترین کارها، چون انقلاب پیامبران الهی - تا کوچکترین کارها، چون نوشتن و خواندن این جملات (مثلا)، همه از اندیشه و تفکر منشا می گیرند. انسان پس از تفکر و بینش، و پذیرش و گزینش یک نوع اندیشه مورد علاقه خود، تصمیم می گیرد و اراده می کند و آن فکر را عملی می سازد. یعنی ریشه و تنه و شاخه تاریخ انسان را به ترتیب، اندیشه و اراده و عمل او تشکیل می دهند. پس انسان بعد از تفکر هر چه را بخواهد اراده می کند، و هر چه را اراده کند، انجام می دهد. آری همین انسان است که می تواند در مقابل تمام مشکلات مقاومت ورزد، تا همه جهان را مسخر خود گرداند. ولی آن هنگام که این عظمت و اهمیت فراموش می شود، و در اثر بریدن از خدا و چشم داشتن به غیر قدرت و رحمت او، انسان خود را گم می کند، آن گاه عفریت یاس به سراغ او می آید و لیاقت بی حد خود، و ارزش فوق فرشتگی خویش را از یاد می برد: نسوا الله فانسیهم انفسهم حشر / 19 خدا را از یاد بردند، خالق و مبدا رحمت و کمالات را از یاد بردند، پس خدا نیز خودشان را از یادشان برد و خویشتن خود را گم کردند. آدمی وقتی خود را گم کرد، در مقابل مشکلات احساس ضعف و زبونی می کند، تسلیم یک یاغی، یا هر نیروی شیطانی می شود. و گاهی احساس ضعف و ناتوانی به حدی می رسد که دست به خودکشی می زند. و کدام جهالت بدتر از جهالت انسان به ارزش خویش است؟ امیرالمومنین علی - علیه السلام - فرمود: و کفی بالمرء جهلا ان لا یعرف قدره در جهالت و نادانی شخص همین بس که قدر خود را نداند.



icon ادامه مطلب

[ نویسنده : حسین غلامی (مدیر) در یکشنبه 15 اردیبهشت 1387 و ساعت 07:05 ق.ظ مرتبط با امام مهدی عج الله تعالی فرجه 1 | لینک | نظرات ]

icon درمان یأس و پرورش روح امید


درمان یأس و پرورش روح امید


بعد از شناسایی عوامل یاس، طبق اصل تعرف الاشیاء باضدادها به خوبی عوامل سازنده و پرورنده روح امید را خواهیم شناخت. با توجه به آنچه در بخش قبل آمد، امید و کوشش و تحرک در جمعیتی و امتی، آن هنگام تحقق می یابد که:
1 - هدف ها را به خوبی بشناسیم و مشخص نمائیم، تا ابهام هدف، موجب تحیر در انتخاب مسیر نگردد. چه آن که بسیاری از کسانی که در زندگی به جایی نمی رسند، کسانی هستند که نمی دانند هدفشان چیست.
2- به هدف های مقدس و عالی ایمان داشته باشیم و بدانیم که ما باید مسیر تاریخ را در جهت منتهی شدن به آن هدف ها تغییر دهیم.

[ صفحه 21]

3- قدرت فوق العاده بشری، و اهمیت اتحاد و اجتماع خود را - که دست خدا با آن دست - در نظر داشته باشیم و بدانیم که بشر لیاقت و استداد رسیدن به هر نوع کمال و مرتبه انسانی را دارا هست.



icon
[ نویسنده : حسین غلامی (مدیر) در یکشنبه 15 اردیبهشت 1387 و ساعت 07:05 ق.ظ مرتبط با امام مهدی عج الله تعالی فرجه 1 | لینک | نظرات ]

icon نقش دعا در پرورش روح امید


نقش دعا در پرورش روح امید


یکی از عالی ترین آثار دعا در پیشگاه خالق، همین است که با اتکاء به قدرت بی نهایت و ارتباط با او، روح امید زنده می شود و انسان را در سخت ترین شرایط به تلاش وا می دارد، و در همان حال که تمامی عوامل ظاهری را بی اثر یافته و همه راههای عادی را مسدود می بیند، باز هم به امید گشایش راه، به نیروی ماوراء طبیعی، می خروشد، و در ادامه مسیر خود، می کوشد.



icon
[ نویسنده : حسین غلامی (مدیر) در یکشنبه 15 اردیبهشت 1387 و ساعت 07:05 ق.ظ مرتبط با امام مهدی عج الله تعالی فرجه 1 | لینک | نظرات ]

icon برترین هدف ها


برترین هدف ها


علاقمندان به انقلاب جهانی، که معتقدند باید به دست حضرت مهدی علیه السلام، جامه عمل پوشد، باید که هدف های آن قیام را شناخته و در جهت وصول به آنها بکوشند. گوشه ای از آن اهداف عالی عبارتند از:
1 - گسترش عدالت در سراسر گیتی.
2 - محو و انهدام هر گونه ظلم و ستم کشی.
3 - رهنمایی انسان ها به سوی عالی ترین مراتب کمال انسانی.
4 - رهبری و امامت بر همه انسان های جهان. آیا این اهداف و نظایر آن قابل وصول است؟ باید گفت: آری، اما بدان شرط که مسلمین، با ایمان کامل به هدف، و روحی

[ صفحه 22]

سرشار از امید (نه یاس) برای رسیدن به آن ها بکوشند، و زمینه و اسباب تحقق آن اهداف الهی را فراهم نمایند. بطور کلی، حرکت به سوی هدف - و تحرک برای رسیدن به هدف، وقتی امکان دارد که گروه جویای آن، هدف خود را قابل وصول، و خویشتن را برای رسیدن به آن هدف لایق بدانند، و خود را از رسیدن به آن عاجز نپندارند و از آن مایوس نباشند. مسلمین باید عقده های حقارت و خود کم بینی را، که با سرمایه گذاری های گزاف استعمارگران در آنان به وجود آمده است، تبدیل به خودیابی و خودشناسی نمایند، که یکی از نمونه های ایمان به غیب، همین ایمان به نیروی مخفی و پوشیده اراده انسانها و نیروی نهفته در وجود آدمی است. گر چه در ابتدای حرکت، هدف غیب و غایب و از نظر مسافت زمانی مقداری دور است، که در پیش روی حرکت دیده نمی شود و افراد آن را نمی بینند، ولی باید با چشم عقل و علم آن را درک کرده و به هدف خود ایمان داشته باشند. آن چنان ایمانی که هدف را از هر گونه آفت در امان داشته و به هیچ وسیله از دنبال کردن آن منحرف نگردند. از اینجا است که اولین صفت و نشانه متقین، ایمان به غیب شمرده شده: الذین یومنون بالغیب بقره / 3 و جالب این است که این غیب، در روایات به قیام و انقلاب مصلح جهان حضرت صاحب الزمان علیه السلام، نیز تفسیر شده است و ایمان به این قیام، یعنی ایمان به دوران رسیدن به هدف اصلی و گسترش برنامه های تکاملی، و رویت زندگی انسانی - به معنای واقعی - که همان تکامل و عدالت جهانی و هدف اسلام و قرآن می باشد. آری، غیب گر چه بر موارد و مصادیق زیادی

[ صفحه 23]

تطبیق می شود، ولی باید دید غیب در مساله راهنمایی و رهجویی چه چیزی است. روشن است که بهترین نمونه غیب که در مساله بهره گیری از هدایت، ایمان به آن لازم است، همان هدف است. پس کسانی از پرتو هدایت قرآن بهره گرفته، و به سوی هدف آن پیش می روند، که به آن هدف و مقصد عالی - که فعلا غیب است - ایمان داشته باشند. امام صادق علیه السلام، در تفسیر جمله الذین یومنون بالغیب فرمود: کسی که ایمان داشته باشد به قیام قائم (علیه السلام) که آن حق و ثابت و شدنی است: من امن بقیام القائم (علیه السلام) انه حق معانی الاخبار - به نقل المیزان / 43:1

[ صفحه 25]



icon
[ نویسنده : حسین غلامی (مدیر) در یکشنبه 15 اردیبهشت 1387 و ساعت 07:05 ق.ظ مرتبط با امام مهدی عج الله تعالی فرجه 1 | لینک | نظرات ]

icon در زمان غیبت امام مهدی چه دعاهایی را برای فرج حضرتش بیشتر بخوانیم؟


در زمان غیبت امام مهدی چه دعاهایی را برای فرج حضرتش بیشتر بخوانیم؟


پاسخ: یکی از وظایف شیعیان و عاشقان منتظر، در عصر غیبت، خواندن دعاهایی است که از طریق اهل بیت و ناحیه مقدسه آن حضرت وارد شده است، و ما در اینجا چند دعا متذکر می شویم:
1- زراره گوید: شیندم حضرت امام صادق (ع) می فرمود: بر آن جوان پیش از قیامتش غیبتی خواهد بود. گفتم: چرا؟ فرمود: می ترسد - و به شکمش اشاره کرد - سپس امام فرمود: ای زراره! اوست منتظر و اوست که در ولادتش شک می کنند، پس بعضی می گویند: پدرش بدون بازمانده از دنیا رفت، و بعضی از آنها می گویند: در حالی که در شکم مادر بود پدرش فوت کرد، و بعضی می گویند: دو سال پیش از فوت پدرش متولد شد، و اوست منتظر، مگر اینکه خداوند دوست دارد که شیعه را امتحان کند. پس در آن هنگام است که تشکیک و توهم اهل باطل آغاز می شود، ای زراره! اگر آن زمان را درک کردی این دعا را بخوان:
«اللهم عرفنی نفسک فانک ان لم تعرفنی نفسک لم اعرف نبیک، اللهم عرفنی رسولک فانک ان لم تعرفنی رسولک لم اعرف حجتک، اللهم عرفنی حجتک فانک ان لم تعرفنی حجتک ظللت عن دینی.»



icon ادامه مطلب
[ نویسنده : حسین غلامی (مدیر) در یکشنبه 15 اردیبهشت 1387 و ساعت 07:05 ق.ظ مرتبط با امام مهدی عج الله تعالی فرجه 1 | لینک | نظرات ]

icon


اثار ظهور



icon
[ نویسنده : حسین غلامی (مدیر) در یکشنبه 15 اردیبهشت 1387 و ساعت 06:05 ق.ظ مرتبط با زندگینامه | لینک | نظرات ]

icon طعم شیرین عدالت در دوران ظهور


طعم شیرین عدالت در دوران ظهور
در نگاه نخست چنین به نظر می‏رسد كه پاك ساختن زمین از ظلم، ستم، گناه و معصیت، و برچیدن بساط طاغوت‏ها و ستمگران ناممكن است و گویا زمین و زمینیان با گناه و ظلم خو گرفته و مظلومان عالم فریاد رسی ندارند، تا حق آن‏ها را از ظالمان و طاغیان بستاند. گوئیا جهان به تحمّل وجود شوم ستم پیشگان عادت كرده است؛ تا جایی كه بشر دوره‏ای را سراغ ندارد كه در آن، جامعه جهانی خالی از ستم و ستمگران باشد.
از سوی دیگر حكمت خداوند بر این تعلق گرفته است كه زندگانی انسان بر اساس فطرت خدا دادی جاری شده و شالوده آن، كه عدالت خواهی و ظلم ستیزی است، بدون پاسخ و جواب نماند.
با رستاخیز مهدی علیه‏السلام ، ظلم و ستم به دیار عدم آهنگ سفر كرده و جای خود را به عدل و داد می‏سپارد و عدالت اجتماعی فراگیر شده و ثمره تلاش و كوشش انبیاء و اولیاء به بار نشسته و مردم طعم شیرین عدالت را می‏چشند.
امام زمان علیه‏السلام بعد از تولد چنین دعا كردند: «... أَللّهُمَّ أَنْجِزْ لی ما وَعَدْتَنی، وَ أَتْمِمْ لی أَمْری، وَ ثَبِّتْ وَطْأَتی، وَ امْلَأِ الْأَرْضَ لی عَدْلاً وَ قِسْطا1؛ خداوندا! آنچه را كه به من وعده دادی محقّق ساز و امر [حكومت عدالت گستر جهانی] مرا به كمال برسان و گام‏های مرا استوار بدار و زمین را به وسیله من از عدل و داد پُر ساز.»



icon ادامه مطلب
[ نویسنده : حسین غلامی (مدیر) در یکشنبه 15 اردیبهشت 1387 و ساعت 06:05 ق.ظ مرتبط با امام مهدی عج الله تعالی فرجه 1 | لینک | نظرات ]

icon تکالیف و وظایف شیعه در زمان غیبت امام زمان چیست؟


تکالیف و وظایف شیعه در زمان غیبت امام زمان چیست؟


پاسخ: با توجه به احادیث خاندان وحی، در عصر غیبت، وظایف و تکالیفی برای شیعه مشخص و معین نموده اند که بخشی از آنها بدین ترتیب است:
1- معرفت و شناخت آن حضرت: یکی از وظایف شیعه نسبت به امام زمان (عج) به دست آوردن شناخت صفات و آداب و ویژگیهای آن جناب و علایم حتمی ظهور او می باشد. زیرا آن حضرت، امامی است واجب الاطاعه، و هر کس که اطاعتش واجب است باید صفاتش را شناخت، تا با شخص دیگری که مقام او را به دروغ و ستم ادعا می کند، اشتباه نگردد. بنابراین شناخت و دانستن صفات مولایمان حضرت حجت (ع) واجب است.
امام صادق (ع) فرموده است: «به درستی که بهترین و واجب ترین فریضه ها بر انسان شناخت پروردگار و اقرار به بندگی او است... و پس از آن شناخت فرستاده خدا است و گواهی دادن به پیغمبری او... و بعد از آن، شناختن امامی است که به صفت و نامش



icon ادامه مطلب
[ نویسنده : حسین غلامی (مدیر) در جمعه 13 اردیبهشت 1387 و ساعت 01:05 ق.ظ مرتبط با امام مهدی عج الله تعالی فرجه 1 | لینک | نظرات ]

icon مفهوم حقیقی انتظار چیست؟


مفهوم حقیقی انتظار چیست؟


پاسخ: یکی از مهمترین و پر ارزشترین وظایف و تکالیف شیعه در عصر غیبت موعود جهان مساله انتظار است. انتظار در لغت به معنای «انتظار کشیدن و مراقب بودن» است، و معمولا به حالت کسی گفته می شود که از وضع موجود ناراحت است و برای ایجاد

[ صفحه 240]

وضع بهتری تلاش می کند. مثلا بیماری که انتظار بهبودی می کشد، یا پدری که در انتظار بازگشت فرزندش از سفر است، از بیماری و فراق فرزند ناراحتند و برای وضع بهتری می کوشند. بنابراین مسئله انتظار حکومت حق و عدالت مهدی (ع) و قیام مصلح جهانی، در واقع مرکب از دو عنصر است: عنصر نفی و عنصر اثبات؛ عنصر نفی همان بیگانگی با وضع موجود، و عنصر اثبات خواهان وضع بهتر بودن است.
با توجه به معنای لغوی انتظار، گاهی چنین تصور می شود که «وظیفه ما، در دوران غیبت، تنها آن است که به انتظار روزی بنشینم که امام منتظر (ع) بیاید، کفر را از بین ببرد و اسلام و مسلمین بتوانند در سایه قیام او در امن و امان زندگی کنند. و ما، در دوران زندگانی خود، به منظور برقرار کردن حکومت اسلامی، در تمام زمینه ها به ویژه در امور سیاسی، هیچ گونه مسئولیت دینی برای قیام نداریم، چرا که برقرار ساختن حکومت همه جانبه اسلامی، وظیفه امام منتظر (عج) است، پس ما اکنون مکلف به قیام نیستیم.»



icon ادامه مطلب
[ نویسنده : حسین غلامی (مدیر) در جمعه 13 اردیبهشت 1387 و ساعت 01:05 ق.ظ مرتبط با امام مهدی عج الله تعالی فرجه 1 | لینک | نظرات ]

icon انتظار فرج چه فضیلتی دارد؟


انتظار فرج چه فضیلتی دارد؟


پاسخ: در روایات اسلامی فضیلت و ثواب بسیاری برای منتظران آن امام منتظر (عج) بیان شده است.
ما در اینجا به چند نمونه اکتفا می کنیم:
1- جعفر بن ابی دلف می گوید: شنیدم حضرت امام رضا (ع) می فرمود: «همانا امام بعد از من پسرم علی است، امر او امر من، گفته اش گفته من و اطاعتش اطاعت از من است و امام بعد از او، پسرش حسن است، امر او امر پدرش، و گفته او گفته پدرش و اطاعت او اطاعت از پدرش می باشد». سپس ساکت شد. عرض کردم: ای فرزند رسول خدا! امام بعد از حسن (ع) کیست؟ پس آن حضرت به شدت گریست، سپس فرمود: «البته بعد از حسن پسرش آن که قائم به حق و مورد انتظار است، می باشد.»



icon ادامه مطلب
[ نویسنده : حسین غلامی (مدیر) در جمعه 13 اردیبهشت 1387 و ساعت 01:05 ق.ظ مرتبط با امام مهدی عج الله تعالی فرجه 1 | لینک | نظرات ]


تعداد کل صفحات : 6 1 2 3 4 5 6

iconامار سایت

جهت تبادل لینک اول لینک مارو گذاشته سپس مارا خبر کنید تا لینکتان ثبت شود در غیر این صورت لینک شما ثبت نمی شود ( لطفا کسانی که لینک مارا نگذاشتن تقاضا


iconآمار بازدیدها:
امروز: 1
دیروز: 1
این ماه:
ماه قبل:
مجموع:
آخرین بازدید:

اطلاعات سایت
آخرین بروز رسانی:
کل مطالب :

icon مدیر سایت:

حسین غلامی (مدیر)

iconنظرسنجی







iconلینکستان

سایت موبایل فارسی
دانلود با سرعت بالا
سایت رسمی روضه العباس علیه السلام
مسلمین
مذهبی فرهنگی
منتظران حجت
افتاب پنهان
حضرت مهدی
کربلایی نریمان پناهی
بابی انت و امی یا زهرا
وقایع شگفت
شلمچه
انتظارحجت
پوسترامام حسین
تفریح و دانلود و آموزش
مثل خدا

همه لینکهاا

iconلینکدونی

مطالب در مورد حضرت مهدی (عج )
بیش از هزاران در مورد حضرت مهدی (عج )
متن كامل مصاحبه عبدالرضا هلالی با روزنامه تلاش
سبک های حاج حسین سیب سرخی
دانلود مداحی
دوره امامت، چگونه آغاز شد؟
میزگرد و مصاحبه با حسن صدیقین و محمود مطهری نیا
ویژگیهای حکومت او
قیام حضرت مهدی و حکومت واحد جهانی
پوستر های مذهبی
داستانهایی از جبهه
پوسترامام حسین
سبکهای سینه زنی حاج محمود کریمی
سبکهای سینه زنی حاج سعید حدادیان
سبکهای سینه زنی حمید علیمی
سخنرانی آیت الله مصباح یزدی
سبکهای سینه زنی سلحشور و میرداماد
سبکهای سینه زنی اهنگران
دانلود مداحی
پوسترحرم امام حسین

آرشیو لینکدونیی