تبلیغات

مرکز اطلاع رسانی امام مهدی ارواحنا فداه - مطالب اسفند 1387

 

 

 

 

 

iconبخش ها

پیامبر اکرم (ص)
حضرت علی (ع)
حضرت زهر ا (س)
امام حسن مجتبی(ع)
امام حسین (ع)
امام سجاد (ع)
امام محمد باقر (ع)
امام جعفر صادق (ع)
امام موسی کاظم (ع)
امام علی بن موسی الرضا(ع)
امام محمد تقی(ع)
امام علی النقی(ع)
امام حسن عسکری (ع)
امام مهدی عج الله تعالی فرجه 1
امام مهدی عج الله تعالی فرجه 2
حضرت ابوالفضل عباس(ع)
حضرت زینب (س)
حضرت علی اکبر (ع)
حضرت رقیه (س)
حضرت معصومه (س)
پوستر های مذهبی
زندگینامه
مقالات
پرسش و پاسخ
شناخت نامه
احادیث
انتظار
معجزات
داستانها وحکایت های اموزنده
مفاتیح الجنان
نهج البلاغه
صحیفه سجادیه
ماه مبارک رمضان ۱۳۸۶
ویژه برنامه های محرم(۸۶)

iconبخشها

iconجستجو

iconآرشیو

مهر 1390
اردیبهشت 1390
اسفند 1389
دی 1389
آذر 1389
آبان 1389
مهر 1389
شهریور 1389
مرداد 1389
فروردین 1389
بهمن 1388
دی 1388
آذر 1388
آبان 1388
مهر 1388
شهریور 1388
مرداد 1388
خرداد 1388
فروردین 1388
اسفند 1387
بهمن 1387
دی 1387
آذر 1387
آبان 1387
شهریور 1387
مرداد 1387
تیر 1387
خرداد 1387
اردیبهشت 1387
فروردین 1387
اسفند 1386
بهمن 1386
دی 1386
آذر 1386
آبان 1386
مهر 1386
شهریور 1386
مرداد 1386
تیر 1386

همه آرشیوها

iconمطالب اخیر

رجعت در اندیشه شیعی
رسالت انسان منتظر
تساهل و تسامح و حکومت مصلح
روایات در رابطه با روش داوری آن حضرت
ایجاد وحشت در دل دشمنان
فتنه گری سفیانی
عنایت مولا و رسوایی دشمن
حقوق امام زمان(ع)
مبانی فکری و کارنامه ننگین فرقه ضاله وهابیت
بنیانگذاران عقائد وهابیت
فرقه وهابیت چگونه به وجود آمد وعقایدش چیست؟
فتوای مفتی سعودی در تخریب گلدسته‌های عسگریین(ع) نقش داشته است
نقدی بر شبهات وهابیت
چگونگی پیدایش وهابیت و دلیل خطرناک بودن آن
افشای ماهیت وهابیت در گفت و گو با عصام العماد
پشت پرده وهابیت
چرا وهابیت؟
جنایات وهابیت
مداحی حاج محمود کریمی شب چهارم محرم 1389
دانلود مداحی حاج محمود کریمی شب سوم محرم 1389

لیست آخرین پستها

iconصفحات

وظایف كلى شیعیان در دوره غیبت امام معصوم،علیه السلام

iconتصاویر تصادفی

 

 

 

icon امام خمینی، انقلاب و انتظار


امام خمینی، انقلاب و انتظار


پیروزی انقلاب اسلامی ایران، با رهبری هوشیارانه و خردمندانه امام خمینی (ره)، نقطه عطفی در جهان اسلام به شمار می‏آید. درست، چهارده قرن پس از بعثت آخرین پیامبر الهی، مردی مبارز، آگاه، توان‏مند و اصلاح گر، رهبری توده‏های مظلوم و رنج کشیده و بی پناه ایران را بر عهده گرفت و با الهام از سالار شهیدان و برداشت صحیح از انتظار، به مبارزه با حاکمان جور و فساد پرداخت.
قیام اصلاح طلبانه امام خمینی، تبلور و نماد انتظار مردم برای ظهور نجات دهنده مستضعفان و ستم پیشگان از دست دنیا مداران فاسد و ستمگر بود.
خانم تداسکاچ پل در مقاله خود، به این امر مهم اشاره کرده، می‏نویسد:
«... نقش امام خمینی، به عنوان یک کانون مرکزی برای رهبری انقلابی، پژواکی از انتظار مداوم مردمی برای ظهور دوباره امام دوازدهم را در خود داشت؛ امامی که مدّت‏ها قبل، از انظار پنهان گشته بود تا در زمانی که یک اسلام کامل - عنوان مقطع نهایی سیر تاریخ - پدید آید، او بار دیگر به جهان مرئی باز گردد». [1] .
امام با تلفیق چندین مؤلّفه مهم - به خصوص با تأکید بر وظیفه انقلابی شیعیان در عصر غیبت - پیام آور تازه‏ای از انتظار ظهور امام عصر (عج) بود.
او در رأس هرم تفکّرات سیاسی شیعه و در کانون مرکزی مبارزه قرار گرفت و هدف اساسی خود را تشکیل حکومت اسلامی قرار داد.

 

ادامه در ادامه مطلب



icon ادامه مقاله
[ نویسنده : حسین غلامی (مدیر) در جمعه 16 اسفند 1387 و ساعت 10:35 ق.ظ مرتبط با | لینک | نظرات ]

icon انتظار و انقلاب اسلامی ایران


انتظار و انقلاب اسلامی ایران


با توجّه به مطالب گذشته، روشن می‏شود که پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ثمره نگرش و فهم انقلابی، و مجاهدانه و اصلاح طلبانه از انتظار است. دکتر حمید عنایت، یکی از پیشگامان ارائه این مطلب است که در مواردی مختلف، به آن اشاره کرده و عقیده به غیبت را، یکی از عوامل پیروزی انقلاب اسلامی دانسته است:
«... دو نظریّه تاریخی [در میان شیعه‏] وجود دارد که به طور بالقوه، زمینه‏ساز فرضیه انقلاب [ایران] می‏تواند باشد:
اوّل عقیده به «غیبت» است؛ بر این اساس که امام دوازدهم، حضرت مهدی (عج)، در سال 893 م ناپدید (غایب) شد و در نهایت جهت ایجاد عدالت، در دنیا ظاهر خواهد شد.
به طور اصولی، شیعه متوجّه شده است که بین این دو تاریخ، عدالت واقعی در دنیا وجود ندارد که به طور بالقوّه، نظریه‏ای انقلابی است. [1] .
پرفسور حامد الگار ریشه انقلاب اسلامی را به موضوع امامت از دیدگاه شیعه و مسأله غیبت امام زمان (عج) و پیامدهای سیاسی آن متصل می‏داند:
«... اگر تنها جانشین شرعی پیامبر و تنها دارنده اختیارات و اقتدارات شرعی بعد از پیامبر، در عرصه ظاهری جهان، حضوری نداشته باشد؛ لاجرم هر قدرت دنیوی که ادعای صلاحیّت و اداره امور را داشته باشد، فی حدّ نفسه، نامشروع خواهد بود؛ الاّ این که بتواند به نحو روشن و غیر قابل تردید، نشان دهد که اقتدارات مزبور را، به نیابت از جانب امام غایب اِعمال می‏کند.

 

ادامه در ادامه مطلب



icon ادامه مقاله
[ نویسنده : حسین غلامی (مدیر) در جمعه 16 اسفند 1387 و ساعت 10:33 ق.ظ مرتبط با | لینک | نظرات ]

icon نگرش‏های دو سویه‏


نگرش‏های دو سویه‏


به رغم روشنی و قطعیّت نظریّه اصیل «انتظار»، تفاسیر و برداشت‏های مختلفی از آن ارائه شده است. قسمت عمده این برداشت‏ها، مربوط به فهم علما و دانشمندان و بخش دیگر، مربوط به برداشت عموم شیعیان از مسأله «انتظار» است.
دو برداشت اصلی و عمده، در این زمینه، عبارت است از:
1. انتظار، به معنای قیام و انقلاب علیه دولت‏های ظالم و غاصب، مبارزه با فساد و تباهی برای زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) و شکل‏دهی به حرکت‏های اصلاح طلبانه و سازنده است.
2. انتظار، به مفهوم انزوا، بی تفاوتی و بی اعتنایی نسبت به حکومت‏های نامشروع و یا عدم توجّه به فساد و انحرافات موجود در جامعه و انتظار رکود آفرین برای ظهور امام غایب است.
این برداشت‏ها، حتّی در نحوه سلوک علما با حاکمان و نگرش‏ها و رفتارهای سیاسی آنان، تأثیر زیادی داشته است.
نویسنده‏ای، با استفاده از رأی «وبر» درباره انگیزه‏های دینی عمل اجتماعی، تأثیر باور و گرایش شیعی را برنگرش‏های سیاسی متفکّران شیعه مذهب، چنین بر می‏شمرد:
باورهایی که موجب بروز انگیزه موافقت و همراهی با اقتدار حاکم می‏گردد؛
باورهایی که باعث تشدید تمایلات ستیزه‏جویانه و مخالفت با ساخت‏سیاسی مستقر، به منظور از میان برداشتن نظم هنجاری حاکم می‏گردد؛

 

ادامه در ادامه مطلب



icon ادامه مقاله
[ نویسنده : حسین غلامی (مدیر) در جمعه 16 اسفند 1387 و ساعت 10:32 ق.ظ مرتبط با | لینک | نظرات ]

icon فرهنگ الهام بخش‏


فرهنگ الهام بخش‏


شاخصه و ویژگی عمده «اعتقاد به مهدویّت» انتظار و آمادگی مداوم و آگاهانه برای ظهور امامی است که از دیدگان همه غایب است و در صدد نابودی ظلم، ستم، فساد، تباهی، بی دینی و انحراف از جهان است. شهید سید محمد باقر صدر می‏نویسد:
«مهدویّت، تبلور یک الهام فطری است که مردم، از دریچه آن... روز موعود را می‏بینند. مهدی (عج) تنها یک اندیشه نیست که ما، در انتظار ولادت او باشیم و یک پیشگویی نیست که به امید مصداق آن نشسته باشیم؛ بلکه مهدی یک واقعیّت خارجی و آماده باش است که ما منتظر عملیّات او هستیم.
تفکّر «نفی هر نوع ظلم و ستم»، اینک در شخص پیشوای منتظر - که به زودی ظهور خواهد کرد - تجسّم یافته است، شخصیّتی که به همه قدرت‏ها، «نه» می‏گوید و تعهّدی نسبت به هیچ حاکم ستمگری ندارد». [1] .
نظریّه بی بدیل انتظار، به عنوان نقطه محوری مباحث کلامی و اعتقادی شیعه؛ بنیان مستحکم علوم دینی (فقه، حدیث و...)؛ روح حیات سیاسی - اجتماعی شیعیان؛ اساس باورهای آنان و الهام بخش حرکت‏های دینی و اصلاح طلبانه به شمار می‏رود.

 

ادامه در ادامه مطلب



icon ادامه مقاله
[ نویسنده : حسین غلامی (مدیر) در جمعه 16 اسفند 1387 و ساعت 10:32 ق.ظ مرتبط با | لینک | نظرات ]

icon امامت و مهدویت


امامت و مهدویت


بحث «امامت و ولایت»، یکی از ناب‏ترین و مترقّی‏ترین نظریّات سیاسی - دینی است و ریشه‏ای عمیق در باورها و اعتقادات شیعیان دارد.
اعتقاد به امامت (رهبری معصوم)، مستلزم آثار، پیامدها و نتایج درخشان و کم نظیری است که شیعه را از سایر مکاتب و مذاهب، متمایز می‏کند. مهم‏ترین اثر و نشانه «ولایت مداری»، در حکومت و سیاست و حرکت‏های انقلابی و اصلاح طلبانه تبلور پیدا می‏کند.
«به عقیده شیعه، هر حکومتی غاصب و ظالم است، به هر شکل و در هر قالبی که باشد؛ مگر آن که امام معصوم (ع) یا نایب او، زمام حکومت را در دست گیرد. به همین دلیل شیعه در تاریخ، به طور مداوم، در یک جریان انقلابی مستمر به سر می‏برند، نه آرام می‏گرفتند و نه آن را رها می‏کردند». [1] .
«مسأله امامت در شیعه، همواره تهدیدی نسبت به قدرت دولت‏های غیر مذهبی بوده است. در شیعه از لحاظ تئوری، حکومت مشروع، متعلق به امامان است». [2] .
گفتنی است که یکی از مفاهیم و عناصر پر ارج در بحث امامت، «اعتقاد به مهدویّت» «انتظار ظهور امام غایب» و «تشکیل حکومت جهانی به دست او» است. از آن جا که امامت در نزد شیعه، امری ضروری، مداوم و جزء جدایی‏ناپذیر زندگی بشری است، لذا نمی‏توان محدودیت و پایانی برای آن قائل شد. از این رو امتداد امامت، در «مهدویّت» و غیبت امام دوازدهم تجلّی یافته است.

 

ادامه در ادامه مطلب



icon ادامه مقاله
[ نویسنده : حسین غلامی (مدیر) در جمعه 16 اسفند 1387 و ساعت 10:29 ق.ظ مرتبط با | لینک | نظرات ]

icon انفجار نور، زمینه ساز ظهور


انفجار نور، زمینه ساز ظهور


انقلاب ما «انفجاری عظیم» [1] ، «اعجاز بزرگ قرن» [2] ، «مائد بزرگ آسمانی» [3] ، «نصرت اعجازآمیز اسلام بر کفر» [4] ، «تحف خدای تبارک و تعالی از عالم بالا» [5]  و «جرقه و بارق الهی» [6]  است.
انقلاب ما «اسلامی» [7] ، «شکوهمند» [8] ، «بزرگ» [9] ، «بینظیر» [10] ، «نمونه» [11] ، «منحصر به فرد» [12] ، «متکی به معنویات و خدا» [13] ، «بدون اتکا به شرق و غرب» [14] ، «الگویی برای ملتهای دربند» [15]  و «در اوج قله عزت و شرافت، مشعلدار هدایت نسلهای تشنه» [16]  است.
انقلاب ما «انقلاب زاغه نشینان و حاشیه نشینان و محرومان» [17] ، «جوشنده از متن ملت» [18] ، «برخاسته از فطرت مردم» [19] ، «بهترین و بزرگترین انقلابها» [20] ، «با کمترین ضایعه و بزرگترین دستاورد» [21]  و «ضربهای بر پیکر جهانخواران بینالمللی» [22]  است.
انقلاب ما «معجزه بزرگ و مصداقی از نصرت الهی» [23] ، «استثنایی» [24] ، «مترقیترین» [25] ، «شکننده حریم دروغین قدرتها و قلدرها» [26] ، «عامل خود باروی» [27] ، «و شخصیت و عزت ملت ایران» [28] ، «منشاء تحول عظیم در دنیا» [29]  و «زنده کننده دنیای اسلام» [30]  است.

 

ادامه در ادامه مطلب



icon ادامه مقاله
[ نویسنده : حسین غلامی (مدیر) در جمعه 16 اسفند 1387 و ساعت 10:28 ق.ظ مرتبط با | لینک | نظرات ]

icon ظهور حضرت مهدی


ظهور حضرت مهدی


در مفطع زمانی نزدیک به ظهور منجی عالم، حضرت مهد (ع) جهان در غل و زنجیر ابرقدرت ها و انحصار طلبان مختلفی خواهد بود و مردم آن زمان، مانند قوم موسی (ع) آرزوی عدالت و نجات را خواهند داشت، ولی هیچ راهی برای خلاصی از آن وضع اسف بار نخواهند یافت.
البته ظهور مهدی (ع) باعث نمی شود به خودی خود آن وضع از بین برود. هیچ کس حاضر نیست امتیازاتی که دارد با اختیار خود از دست بدهد و آن طور که از روایات استفاده می شود. حضرت مهدی (ع) همراه با 313 نفر از یاران خود (یعنی به عدد سربازان جنگ بدر) [1]  مسلحانه قیام می کنند تا ستم گران جهانی را از پای در آورند. بعد از این قیام، بسیاری از مسلمانان (که طبق نقل روایات بیشتر اهل یمن هستند) به لشکر امام ملحق می شوند. با کشتار و خونریزی زیاد، جای جای گیتی به دست سپاه امام مهدی (ع) می افتد و تنها بعد از هشت ماه، [2]  برای اولین بار در تاریخ تمام کره ی زمین به زیر پرچم اسلام در می آید. همه ی آن کسانی که به مخالفت با نظام وحدت الهی برخیزند کشته می شوند که بیشتر این مخالفان این نظام در بین یهودیان خواهند بود. به این ترتیب شرور در زمین به طور ریشه ای قطع خواهد شد و مقدمات شکوفایی کامل تمدن بشری در تمام ابعاد و نیز شرایط توسعه ی علم و دانش بشری تا مرزهای غیر قابل پیش بینی فراهم می شود.

 

ادامه در ادامه مطلب



icon ادامه مقاله
[ نویسنده : حسین غلامی (مدیر) در جمعه 16 اسفند 1387 و ساعت 10:27 ق.ظ مرتبط با | لینک | نظرات ]

icon تا چه زمان باید منتظر بود؟


تا چه زمان باید منتظر بود؟


سؤالی که مطرح می شود این است که آیا باید همچنان منتظر او باشیم در حالی که شرارت در حال افزایش است؟
بشر باید تا زمانی منتظر او باشد که همه ی مدل های خود را تجربه کرده باشد و بفهمد که قوانین ساخت بشر، ناقص و ناتمام است و او را به هلاکت هدایت می کند و نیز دریابد که یگانه راه نجات و پناه او در الگوی الهی است. علاوه بر این، خدا می خواهد بهانه ی کسانی را که - اگر امام مهدی (ع) پس از اولین بحران ظهور می کرد - می گفتند: ما هم این کار را می توانستیم انجام دهیم، دفع کند. [1] .
مگر خدا موسی (ع) را به یهودیان پس از اولین استغاثه آنان فرستاد؟ خیر! خدا آنان را به امتحان های طولانی و بزرگ مبتلا ساخت و آنان چنان به خفقان و ناامیدی رسیدند که دیگر راهی جز توجه به خدا نداشتند، این جا بود که حضرت موسی (ع) به سوی آنان فرستاده شد. بعد از این خدای متعال آنان را بر تمامی اقوام جهان برتری داد. از آسمان برایشان غذا نازل می کردو پیامبران زیادی برای هدایتشان فرستاد، اما آنان ازخود ناسپاسی و بی عدالتی نشان دادند و آن نعمات الهی به نفرین تبدیل شد.



icon ادامه ندارد
[ نویسنده : حسین غلامی (مدیر) در جمعه 16 اسفند 1387 و ساعت 10:26 ق.ظ مرتبط با | لینک | نظرات ]

icon فن آوری نوین و خلأ معنوی


فن آوری نوین و خلأ معنوی


فن آوری های پیشرفته مبتنی بر خلأ معنوی بیشتر شبیه به بمبی است که در دست کودکی قرار دارد. مشکلات زیستی محیطی و گرم شدن زمین، این کره ی خاکی را با ناهماهنگی های بزرگی مواجه می سازد. مواد مخدر جوانان را از بین می برد، انحراف های جنسی خانواده را از هم می پاشد.
آنچنانکه قرآن خبر می دهد، زمانی فرعون با تمامی تکبر خود، فریاد بر می آورد که: «ای هامان! خشتی در آتش، پخته و از آن برایم قصری بلندپایه بساز تا ا زخدای موسی اطلاع یابم» [1]  و امروز هم فرعون مدرن فریاد می زند و به هامان خود دستور می دهد: «برایم مهندسی ژنتیک بساز تا با تغییر دادن مخلوقات و وضع نظام خود بر روی زمین، به استقلال از خدای انجیل برسم». این نظام امروزی که انسان در آن نه تنها خود را از خدا مستغنی می داند، بلکه می خواهد کار خدا را هم به عهده گیرد در نهایت به فاجعه ای جهانی منتهی می شود.
امام جعفر صادق (ع) می فرماید: «منجی عالم که در پس پرده ی غیبت به سر می برد، ظهور نمی کند مگر این که نه نفر از ده نفر بر روی زمین از بین رفته باشد». [2] .

 

ادامه در ادامه مطلب



icon ادامه مقاله
[ نویسنده : حسین غلامی (مدیر) در جمعه 16 اسفند 1387 و ساعت 10:25 ق.ظ مرتبط با | لینک | نظرات ]

icon آمادگی جهان برای پذیرش نمایندگی خدا


آمادگی جهان برای پذیرش نمایندگی خدا


اگر کسی اشکال کند که با توجه به روند جهانی سازی از سوی قدرت های بزرگ جهان و در رأس آنان لابی یهودیان، بدیهی است که با گذشت زمان، جهان نه تنها اصلاح نخواهدشد، بلکه بدتر و فاسدتر نیز خواهد شد، لذا این سؤال پیش می آید که چه زمانی جهان از جهت اخلاقی برای پذیرش نمایندگی خدا بر روی زمین اعلام آمادگی خواهد کرد؟
آری، اشکال تا حدودی وارد است؛ یعنی احتمالاً مردم جهان با گذشت زمان به مراحل پایین تر فساد و انحراف سقوط خواهند کرد، ولی اوضاع تا چه زمان این گونه خواهد بود؟ تا زمانی که خود شر هم از شر بودن خود خسته شود. در وافع بشر امروز بسیاری از پیامدهای نظام های مبتنی بر معیارهای انسانی (و نه الهی) را تجربه کرده است.
گرایش افراطی به استعمارگری، نژادپرستی و کمونیسم، فقط در برخی ساخته های بشری قرن بیستم به ما نشان میدهد حدود دویست میلیون قربانی از خود بر جای گذاشته است. به یاد آورید که توده ی مردم چگونه با اشتیاق به سوی کمونیسم و سوسیالیسم شتافتند (که در بین آنها برخی ازکشورهای اسلامی هم بودند) و آن گاه به یاد آوریم جهان ساختگی مارکس و لنین چگونه و در یک شب از بین رفت. کالینوسکی چنین می گوید: «بزرگترین گمراهی قرن بیستم»!

 

ادامه در ادامه مطلب



icon ادامه مقاله
[ نویسنده : حسین غلامی (مدیر) در جمعه 16 اسفند 1387 و ساعت 10:24 ق.ظ مرتبط با | لینک | نظرات ]

icon سفارش حضرت مهدی به زیارت عاشورا


سفارش حضرت مهدی به زیارت عاشورا


محدث نوری (ره) حکایت سید رشتی را چنین نقل می‏کند که حضرت به سید دستور خواندن نافله (خصوصاً نافله شب)، زیارت جامعه و زیارت عاشورا را می‏دهد و بعد از آن می‏فرماید: شما چرا نافله نمی‏خوانید؟ نافله نافله، نافله! شما چرا عاشورا نمی‏خوانید؟ عاشورا، عاشورا، عاشورا! و بعد فرمود: شما چرا جامعه نمی‏خوانید؟ جامعه، جامعه، جامعه! [1] .



icon
[ نویسنده : حسین غلامی (مدیر) در سه شنبه 6 اسفند 1387 و ساعت 03:22 ب.ظ مرتبط با | لینک | نظرات ]

icon عنایت حضرت مهدی به مجالس ذکر امام حسین


عنایت حضرت مهدی به مجالس ذکر امام حسین


از آن‏جایی که امام زمان (ع) صاحب عزای واقعی است، بدون تردید به مجالسی که برای جد بزرگوارش (ع) برگزار می‏شود، عنایت و توجّه ویژه‏ای دارد.
خطیب بزرگ شیعه، مرحوم شیخ عبدالزهراء کعبی (ره) می‏گوید: یک روز بعد از ظهر وارد صحن مطهر امام حسین (ع) شدم، شخصی در مقابل یکی از حجره‏های صحن شریف - که کتاب‏های مذهبی می‏فروخت و ما با من سابقه آشنایی داشت. مرا دید و گفت: کتاب کوچکی دارم که به نظرم برای شما خوب باشد و در آن اشعاری بسیار زیبا دارد. قیمت آن هم این است که یک بار آن را برایم بخوانی.
کتاب را گرفتم. خیلی کتاب مفید و سودمندی بود؛ زیرا اشعار قصیده ابن عَرَنْدَس حلّی - که مدت‏ها دنبال آن می‏گشتم - در آن بود. در یکی از رواق‏ها نشسته، به خواندن آن اشعار برای کتاب فروش مشغول شدم و هر دو اشک می‏ریختیم که ناگهان سیدی از بزرگان عرب را دیدم که در برابرم ایستاده به اشعارم گوش می‏دهد و گریه می‏کند.
چون به این بیت رسیدم:

 

ادامه در ادامه مطلب



icon ادامه مقاله
[ نویسنده : حسین غلامی (مدیر) در سه شنبه 6 اسفند 1387 و ساعت 03:21 ب.ظ مرتبط با | لینک | نظرات ]


تعداد کل صفحات : 3 1 2 3

iconامار سایت

جهت تبادل لینک اول لینک مارو گذاشته سپس مارا خبر کنید تا لینکتان ثبت شود در غیر این صورت لینک شما ثبت نمی شود ( لطفا کسانی که لینک مارا نگذاشتن تقاضا


iconآمار بازدیدها:
امروز: 1
دیروز: 1
این ماه:
ماه قبل:
مجموع:
آخرین بازدید:

اطلاعات سایت
آخرین بروز رسانی:
کل مطالب :

icon مدیر سایت:

حسین غلامی (مدیر)

iconنظرسنجی







iconلینکستان

سایت موبایل فارسی
دانلود با سرعت بالا
سایت رسمی روضه العباس علیه السلام
مسلمین
مذهبی فرهنگی
منتظران حجت
افتاب پنهان
حضرت مهدی
کربلایی نریمان پناهی
بابی انت و امی یا زهرا
وقایع شگفت
شلمچه
انتظارحجت
پوسترامام حسین
تفریح و دانلود و آموزش
مثل خدا

همه لینکهاا

iconلینکدونی

مطالب در مورد حضرت مهدی (عج )
بیش از هزاران در مورد حضرت مهدی (عج )
متن كامل مصاحبه عبدالرضا هلالی با روزنامه تلاش
سبک های حاج حسین سیب سرخی
دانلود مداحی
دوره امامت، چگونه آغاز شد؟
میزگرد و مصاحبه با حسن صدیقین و محمود مطهری نیا
ویژگیهای حکومت او
قیام حضرت مهدی و حکومت واحد جهانی
پوستر های مذهبی
داستانهایی از جبهه
پوسترامام حسین
سبکهای سینه زنی حاج محمود کریمی
سبکهای سینه زنی حاج سعید حدادیان
سبکهای سینه زنی حمید علیمی
سخنرانی آیت الله مصباح یزدی
سبکهای سینه زنی سلحشور و میرداماد
سبکهای سینه زنی اهنگران
دانلود مداحی
پوسترحرم امام حسین

آرشیو لینکدونیی